Survivor: «Μου λείπεις» – Έδειξαν το φλερτ τους για πρώτη φορά στην κάμερα

Ένα νέο κεφάλαιο στο Survivor φαίνεται πως άνοιξε, με δύο παίκτες να επιβεβαιώνουν αυτό που εδώ και καιρό ψιθυριζόταν στην καλύβα. Ο Μιχάλης Σηφάκης είχε αφήσει πρώτος τις αιχμές και τελικά επιβεβαιώθηκε, αφού ο Αλέξανδρος «Benzy» Καραντώνης και η Μαντίσα Τσότα παραδέχτηκαν πως έχουν έρθει πιο κοντά.Μετά από ακόμη μία ήττα των Κόκκινων, οι δυο τους απομονώθηκαν στο δάσος και μίλησαν ανοιχτά για όσ...

Survivor: «Μου λείπεις» – Έδειξαν το φλερτ τους για πρώτη φορά στην κάμερα


Ένα νέο κεφάλαιο στο Survivor φαίνεται πως άνοιξε, με δύο παίκτες να επιβεβαιώνουν αυτό που εδώ και καιρό ψιθυριζόταν στην καλύβα. Ο Μιχάλης Σηφάκης είχε αφήσει πρώτος τις αιχμές και τελικά επιβεβαιώθηκε, αφού ο Αλέξανδρος «Benzy» Καραντώνης και η Μαντίσα Τσότα παραδέχτηκαν πως έχουν έρθει πιο κοντά.Μετά από ακόμη μία ήττα των Κόκκινων, οι δυο τους απομονώθηκαν στο δάσος και μίλησαν ανοιχτά για όσ…[ads1][sc name=”midtext” ]

Ένα νέο κεφάλαιο στο Survivor φαίνεται πως άνοιξε, με δύο παίκτες να επιβεβαιώνουν αυτό που εδώ και καιρό ψιθυριζόταν στην καλύβα. Ο Μιχάλης Σηφάκης είχε αφήσει πρώτος τις αιχμές και τελικά επιβεβαιώθηκε, αφού ο Αλέξανδρος «Benzy» Καραντώνης και η Μαντίσα Τσότα παραδέχτηκαν πως έχουν έρθει πιο κοντά.

Μετά από ακόμη μία ήττα των Κόκκινων, οι δυο τους απομονώθηκαν στο δάσος και μίλησαν ανοιχτά για όσα συμβαίνουν ανάμεσά τους. Η χημεία ήταν εμφανής, ωστόσο στην κουβέντα τους ήρθε η στρατηγική να μπερδέψει τα πράγματα και μέλλον τους εντός κι εκτός Survivor.

[sc name=”mgid_inarticle”]

Survivor: Τι είπαν οι δύο παίκτες για τα αισθήματά τους

Ο Benzy παραδέχτηκε ευθέως στην κάμερα του Survivor: «Όλα αυτά που κάνω, που της μίλησα σήμερα και νομίζει ότι είναι στο πλευρό της πάλι, είναι στρατηγική». Η Μαντίσα ξεκαθάρισε πως δεν θα είχε πρόβλημα αν εκείνος την αντιμετώπιζε ανταγωνιστικά, όμως στην προσωπική της συνέντευξη δεν έκρυψε την ενόχλησή της.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ