Γιώργος Λιάγκας για Δημήτρη Ουγγαρέζο: «Είναι άκομψο να λέμε “αξίζει να έχει εκπομπή ένας άνθρωπος”»
Ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε τις δηλώσεις της Ναταλίας Ανδρικοπούλου σχετικά με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο πως «Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι αποφασισμένος να διεκδικήσει αυτό που του αξίζει και πιστεύω ότι του αξίζει μία δική του εκπομπή».«Εγώ θέλω να πω κάτι για τον Ουγγαρέζο. Και το λέω θετικά, γιατί ο Ουγγαρέζος τα παρεξηγεί όλα. Θεωρώ ότι είναι άκομψο να λέμε “αξίζει να έχει εκπομπή ένας άνθρωπος”. Να...