Έφτασε στη Θεσσαλονίκη η ομάδα μπάσκετ του Άρη που είχε εγκλωβιστεί στο Άμπου Ντάμπι: «Ζήσαμε εφιαλτικές στιγμές»
Η μεγάλη περιπέτεια της ομάδας μπάσκετ Κ18 του Άρη έφτασε στο τέλος της. Μετά από ημέρες αγωνίας και αβεβαιότητας στο Άμπου Ντάμπι, οι νεαροί αθλητές και τα μέλη της αποστολής επέστρεψαν τελικά στη Θεσσαλονίκη, προκαλώντας έντονη συγκίνηση σε συγγενείς και φίλους που τους περίμεναν.Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια της ομάδας μπάσκετ του Άρη, η οποία είχε εγκλωβιστεί στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μετά τ...