Σωτήρης Τσαφούλιας: «Στην πρώτη μου ταινία έφαγα “ξύλο” από τις κριτικές! Δεν καταλάβαινα γιατί τόσο μένος»

Ο Σωτήρης Τσαφούλιας ήταν καλεσμένος της εκπομπής The 2night show, το βράδυ της Κυριακής 15/3. Ο σκηνοθέτης μίλησε για τη δουλειά του, για τις κριτικές που έχει δεχτεί αλλά και για προσωπικές του στιγμές.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Σωτήρης Τσαφούλιας: «Στην πρώτη μου ταινία έφαγα “ξύλο” από τις κριτικές! Δεν καταλάβαινα γιατί τόσο μένος»


Ο Σωτήρης Τσαφούλιας ήταν καλεσμένος της εκπομπής The 2night show, το βράδυ της Κυριακής 15/3. Ο σκηνοθέτης μίλησε για τη δουλειά του, για τις κριτικές που έχει δεχτεί αλλά και για προσωπικές του στιγμές.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]


Ο Σωτήρης Τσαφούλιας ήταν καλεσμένος της εκπομπής The 2night show, το βράδυ της Κυριακής 15/3. Ο σκηνοθέτης μίλησε για τη δουλειά του, για τις κριτικές που έχει δεχτεί αλλά και για προσωπικές του στιγμές.

Οι αποκαλύψεις του Σωτήρη Τσαφούλια

[sc name=”mgid_inarticle”]

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ