Κοκλώνης για το μήνυμα της Βανδή στο J2US: «Εύχομαι να έκλεισαν πολλά στόματα»
Ο Νίκος Κοκλώνης παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της πρωινής εκπομπής του Mega, Χαμογέλα και πάλι, με αφορμή την πρεμιέρα του J2US. Μέσα σ’ όλα, ο γνωστός παρουσιαστής και παραγωγός μίλησε για το μήνυμα που έστειλε η Δέσποινα Βανδή στο 1ο live, λέγοντας πως ελπίζει να έκλεισαν πολλά στόματα μετά από αυτό, καθώς το προηγούμενο διάστημα πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν για τις σχέσεις του. ΔΕΙΤΕ...

Ο Νίκος Κοκλώνης παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της πρωινής εκπομπής του Mega, Χαμογέλα και πάλι, με αφορμή την πρεμιέρα του J2US. Μέσα σ’ όλα, ο γνωστός παρουσιαστής και παραγωγός μίλησε για το μήνυμα που έστειλε η Δέσποινα Βανδή στο 1ο live, λέγοντας πως ελπίζει να έκλεισαν πολλά στόματα μετά από αυτό, καθώς το προηγούμενο διάστημα πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν για τις σχέσεις του. ΔΕΙΤΕ…[ads1][sc name=”midtext” ]
Ο Νίκος Κοκλώνης παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της πρωινής εκπομπής του Mega, Χαμογέλα και πάλι, με αφορμή την πρεμιέρα του J2US. Μέσα σ’ όλα, ο γνωστός παρουσιαστής και παραγωγός μίλησε για το μήνυμα που έστειλε η Δέσποινα Βανδή στο 1ο live, λέγοντας πως ελπίζει να έκλεισαν πολλά στόματα μετά από αυτό, καθώς το προηγούμενο διάστημα πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν για τις σχέσεις του.
Όσα είπε ο Νίκος Κοκλώνης για το μήνυμα της Δέσποινας Βανδή
[sc name=”mgid_inarticle”]
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις