Δήμητρα Κατσαφάδου: Τα δύσκολα χρόνια στο Μενίδι και η μάχη με την κατάθλιψη – «Έφτασα στην άκρη του γκρεμού»
Η Δήμητρα Κατσαφάδου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, Πρωταγωνιστές και του παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων, η γνωστή επιχειρηματίας μίλησε για το bullying που βίωνε στο σχολείο, τη μάχη της με την κατάθλιψη, αλλά και το ογκολογικό νοσοκομείο που χτίζει. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Η Δήμητρα Κατσαφάδου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, Πρωταγωνιστές και του παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων, η γνωστή επιχειρηματίας μίλησε για το bullying που βίωνε στο σχολείο, τη μάχη της με την κατάθλιψη, αλλά και το ογκολογικό νοσοκομείο που χτίζει. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]
Η Δήμητρα Κατσαφάδου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, Πρωταγωνιστές και του παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων, η γνωστή επιχειρηματίας μίλησε για το bullying που βίωνε στο σχολείο, τη μάχη της με την κατάθλιψη, αλλά και το ογκολογικό νοσοκομείο που χτίζει.
Όσα εξομολογήθηκε η Δήμητρα Κατσαφάδου στους Πρωταγωνιστές και τον Σταύρο Θεοδωράκη
[sc name=”mgid_inarticle”]
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις