Δήμητρα Κατσαφάδου: Τα δύσκολα χρόνια στο Μενίδι και η μάχη με την κατάθλιψη – «Έφτασα στην άκρη του γκρεμού»

Η Δήμητρα Κατσαφάδου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, Πρωταγωνιστές και του παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων, η γνωστή επιχειρηματίας μίλησε για το bullying που βίωνε στο σχολείο, τη μάχη της με την κατάθλιψη, αλλά και το ογκολογικό νοσοκομείο που χτίζει. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Δήμητρα Κατσαφάδου: Τα δύσκολα χρόνια στο Μενίδι και η μάχη με την κατάθλιψη – «Έφτασα στην άκρη του γκρεμού»


Η Δήμητρα Κατσαφάδου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, Πρωταγωνιστές και του παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων, η γνωστή επιχειρηματίας μίλησε για το bullying που βίωνε στο σχολείο, τη μάχη της με την κατάθλιψη, αλλά και το ογκολογικό νοσοκομείο που χτίζει. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]


Η Δήμητρα Κατσαφάδου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, Πρωταγωνιστές και του παραχώρησε μια άκρως εξομολογητική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων, η γνωστή επιχειρηματίας μίλησε για το bullying που βίωνε στο σχολείο, τη μάχη της με την κατάθλιψη, αλλά και το ογκολογικό νοσοκομείο που χτίζει.

Όσα εξομολογήθηκε η Δήμητρα Κατσαφάδου στους Πρωταγωνιστές και τον Σταύρο Θεοδωράκη

[sc name=”mgid_inarticle”]

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ