Γιώργος Αλκαίος: Η αποκάλυψη για την απομόνωση στη Μήλο – «Νόμιζαν ότι μου ‘στριψε»
Το απόγευμα της Παρασκευής (20/2), στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ, ο Γιώργος Αλκαίος βρέθηκε καλεσμένος και μίλησε ανοιχτά στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο τόσο για την προσωπική όσο και την επαγγελματική του ζωή. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το απόγευμα της Παρασκευής (20/2), στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ, ο Γιώργος Αλκαίος βρέθηκε καλεσμένος και μίλησε ανοιχτά στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο τόσο για την προσωπική όσο και την επαγγελματική του ζωή. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]
Το απόγευμα της Παρασκευής (20/2), στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ, ο Γιώργος Αλκαίος βρέθηκε καλεσμένος και μίλησε ανοιχτά στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο τόσο για την προσωπική όσο και την επαγγελματική του ζωή.
Η εξομολόγηση του Γιώργου Αλκαίου για την απομόνωσή του στη Μήλο
[sc name=”mgid_inarticle”]
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις