Βαλαβάνη: «Πέρυσι στα γενέθλια του Γρηγόρη ανακοίνωσα την εγκυμοσύνη μου – Μακάρι να μεγαλώσει η οικογένειά μας»
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Breakfast at Star και παραχώρησε δηλώσεις. Η ίδια, μεταξύ άλλων, μίλησε για τον γιο της, τον οποίο έχει αποκτήσει μαζί με τον σύζυγό της, Γρηγόρη Μόργκαν, για την τηλεοπτική της επιστροφή, αλλά και για το ενδεχόμενο να αποκτήσει κι άλλο παιδάκι στο μέλλον. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Breakfast at Star και παραχώρησε δηλώσεις. Η ίδια, μεταξύ άλλων, μίλησε για τον γιο της, τον οποίο έχει αποκτήσει μαζί με τον σύζυγό της, Γρηγόρη Μόργκαν, για την τηλεοπτική της επιστροφή, αλλά και για το ενδεχόμενο να αποκτήσει κι άλλο παιδάκι στο μέλλον. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Breakfast at Star και παραχώρησε δηλώσεις. Η ίδια, μεταξύ άλλων, μίλησε για τον γιο της, τον οποίο έχει αποκτήσει μαζί με τον σύζυγό της, Γρηγόρη Μόργκαν, για την τηλεοπτική της επιστροφή, αλλά και για το ενδεχόμενο να αποκτήσει κι άλλο παιδάκι στο μέλλον.
Τι είπε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη για τον Γρηγόρη Μόργκαν και την οικογένειά τους
[sc name=”mgid_inarticle”]
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις