Αδωνις Γεωργιάδης για τα μανικετόκουμπα με το εθνόσημο των ΗΠΑ: «Σκέφτηκα, “Όταν πας να συναντήσεις τον δράκουλα, δε βάζεις σταυρό;”. Εκεί θα ήταν πολλοί κομμουνιστές μαζεμένοι, είπα να βάλω το εθνόσημο των ΗΠΑ, να έχω προστασία»
Η εμφάνιση του Άδωνι Γεωργιάδη στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας προκάλεσε αντιδράσεις, όχι για κάποια πολιτική δήλωση, αλλά για ένα… αξεσουάρ. Τα μανικετόκουμπα με το εθνόσημο των ΗΠΑ που φορούσε έγιναν αντικείμενο σχολιασμού και άναψαν πολιτική κουβέντα.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Η εμφάνιση του Άδωνι Γεωργιάδη στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας προκάλεσε αντιδράσεις, όχι για κάποια πολιτική δήλωση, αλλά για ένα… αξεσουάρ. Τα μανικετόκουμπα με το εθνόσημο των ΗΠΑ που φορούσε έγιναν αντικείμενο σχολιασμού και άναψαν πολιτική κουβέντα.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]
Η εμφάνιση του Άδωνι Γεωργιάδη στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας προκάλεσε αντιδράσεις, όχι για κάποια πολιτική δήλωση, αλλά για ένα… αξεσουάρ. Τα μανικετόκουμπα με το εθνόσημο των ΗΠΑ που φορούσε έγιναν αντικείμενο σχολιασμού και άναψαν πολιτική κουβέντα.
[sc name=”mgid_inarticle”]
Το διαβάσαμε εδώ
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις