Αγγελική Ηλιάδη για ένταση με Δήμου & Gio Kay: «Να είμαστε ευγενικοί και πιο πράοι»

Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Ραντεβού το ΣΚ για την μικρή ένταση που σημειώθηκε στο χθεσινό 21/2 live του J2us με αφορμή την κριτική της Ελένης Δήμου στην ίδια και στον Gio Kay για το τραγούδι που ερμήνευσαν.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Αγγελική Ηλιάδη για ένταση με Δήμου & Gio Kay: «Να είμαστε ευγενικοί και πιο πράοι»


Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Ραντεβού το ΣΚ για την μικρή ένταση που σημειώθηκε στο χθεσινό 21/2 live του J2us με αφορμή την κριτική της Ελένης Δήμου στην ίδια και στον Gio Kay για το τραγούδι που ερμήνευσαν.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]


Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Ραντεβού το ΣΚ για την μικρή ένταση που σημειώθηκε στο χθεσινό 21/2 live του J2us με αφορμή την κριτική της Ελένης Δήμου στην ίδια και στον Gio Kay για το τραγούδι που ερμήνευσαν.

Η απάντηση της Αγγελικής Ηλιάδη για την κριτική που δέχτηκε

[sc name=”mgid_inarticle”]

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ