Αγγελική Ηλιάδη για ένταση με Δήμου & Gio Kay: «Να είμαστε ευγενικοί και πιο πράοι»
Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Ραντεβού το ΣΚ για την μικρή ένταση που σημειώθηκε στο χθεσινό 21/2 live του J2us με αφορμή την κριτική της Ελένης Δήμου στην ίδια και στον Gio Kay για το τραγούδι που ερμήνευσαν.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Ραντεβού το ΣΚ για την μικρή ένταση που σημειώθηκε στο χθεσινό 21/2 live του J2us με αφορμή την κριτική της Ελένης Δήμου στην ίδια και στον Gio Kay για το τραγούδι που ερμήνευσαν.ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]
Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Ραντεβού το ΣΚ για την μικρή ένταση που σημειώθηκε στο χθεσινό 21/2 live του J2us με αφορμή την κριτική της Ελένης Δήμου στην ίδια και στον Gio Kay για το τραγούδι που ερμήνευσαν.
Η απάντηση της Αγγελικής Ηλιάδη για την κριτική που δέχτηκε
[sc name=”mgid_inarticle”]
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις