Έφη Θώδη για Άντζελα Δημητρίου: «Αν την άκουγα πιο καθαρά θα την περιποιόμουν καλύτερα!»
Η Έφη Θώδη παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή Happy Day του ALPHA και απάντησε σχετικά με τα όσα έχουν συμβεί με την Άντζελα Δημητρίου στο πλατό του Just the 2 of Us. Συγκεκριμένα, οι δύο γυναίκες ήρθαν σε αντιπαράθεση κατά τη διάρκεια του show όταν η πρώτη ολοκλήρωσε την εμφάνισή της σαν διαγωνιζόμενη και η δεύτερη την έκρινε αυστηρά ως κριτής στην επιτροπή.«Το έχασες λίγο στην αρχή… Δεν μπήκες καλ...

Η Έφη Θώδη παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή Happy Day του ALPHA και απάντησε σχετικά με τα όσα έχουν συμβεί με την Άντζελα Δημητρίου στο πλατό του Just the 2 of Us. Συγκεκριμένα, οι δύο γυναίκες ήρθαν σε αντιπαράθεση κατά τη διάρκεια του show όταν η πρώτη ολοκλήρωσε την εμφάνισή της σαν διαγωνιζόμενη και η δεύτερη την έκρινε αυστηρά ως κριτής στην επιτροπή.«Το έχασες λίγο στην αρχή… Δεν μπήκες καλ…[ads1][sc name=”midtext” ]
Η Έφη Θώδη παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή Happy Day του ALPHA και απάντησε σχετικά με τα όσα έχουν συμβεί με την Άντζελα Δημητρίου στο πλατό του Just the 2 of Us. Συγκεκριμένα, οι δύο γυναίκες ήρθαν σε αντιπαράθεση κατά τη διάρκεια του show όταν η πρώτη ολοκλήρωσε την εμφάνισή της σαν διαγωνιζόμενη και η δεύτερη την έκρινε αυστηρά ως κριτής στην επιτροπή.
«Το έχασες λίγο στην αρχή… Δεν μπήκες καλά. Γιατί αγάπη; Εσύ που είσαι επαγγελματίας είναι δυνατόν να μην μπαίνεις καλά στον χρόνο;», είπε αρχικά, ενώ στη συνέχεια προσπάθησε να ρίξει τους τόνους: «Η Έφη ήταν κουρασμένη γιατί είχε live και για αυτό… Την αγαπάω πάρα πολύ την Έφη και το ξέρεις. Έχω τραγουδήσει εγώ τα πάντα, από νησιώτικο, δημοτικό, τι να κάνω;» ήταν τα λόγια της Άντζελας Δημητρίου, τα οποία πυροδότησαν την κόντρα τους –δείτε εδώ τι απάντησε η Έφη Θώδη.
[sc name=”mgid_inarticle”]
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις