Άντζελα Δημητρίου: «Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου» – Το αποκάλυψε on air για πρώτη φορά
Η Άντζελα Δημητρίου σήμερα, Δευτέρα του Πάσχα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ μαζί με τον Λευτέρη Πανταζή και παραχώρησε μία αποκαλυπτική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων η εκρηκτική τραγουδίστρια μίλησε για πρώτη φορά για μία απώλεια η οποία την «λύγισε», ενώ, μοιράστηκε μαζί με τον καλλιτέχνη λεπτομέρειες για την σχέση τους και την συνεργασία τους. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Η Άντζελα Δημητρίου σήμερα, Δευτέρα του Πάσχα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ μαζί με τον Λευτέρη Πανταζή και παραχώρησε μία αποκαλυπτική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων η εκρηκτική τραγουδίστρια μίλησε για πρώτη φορά για μία απώλεια η οποία την «λύγισε», ενώ, μοιράστηκε μαζί με τον καλλιτέχνη λεπτομέρειες για την σχέση τους και την συνεργασία τους. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ[ads1][sc name=”midtext” ]
Η Άντζελα Δημητρίου σήμερα, Δευτέρα του Πάσχα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ μαζί με τον Λευτέρη Πανταζή και παραχώρησε μία αποκαλυπτική συνέντευξη. Μεταξύ άλλων η εκρηκτική τραγουδίστρια μίλησε για πρώτη φορά για μία απώλεια η οποία την «λύγισε», ενώ, μοιράστηκε μαζί με τον καλλιτέχνη λεπτομέρειες για την σχέση τους και την συνεργασία τους.
Η Άντζελα Δημητρίου και ο Λευτέρης Πανταζής στο Στούντιο 4
[sc name=”mgid_inarticle”]
Ακολούθησε το Freddonews.eu στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις